5.10.2018

Wielki powrót, czyli jak to było jak mnie nie było

Witajcie! Tym razem na dobre :)
Niestety dawno mnie tu nie było, bo wiele się w moim życiu działo i pozmieniało. Wiele rzeczy zmusiło mnie również do zaprzestania blogowania, ale nie chciałam likwidować bloga, bo to przecież cząstka mnie. Przez te długie i ciężkie miesiące wciąż miałam nadzieję, że uda mi się wrócić pewnego dnia. No i w końcu.... TAAA-DAAMM! Udało się!

Wracam z nowymi pomysłami i projektami, które powstały przed ten czas. Nowa jest również szata graficzna. Chociaż wciąż w budowie i w trakcie ostatnich szlifów (musi być perfekcyjnie), to nie chciałam już czekać ani chwili dłużej i postanowiłam wpuścić życie na bloga. Mam nadzieję, że nowy i świeży design spodoba się Wam.

Uchylę też rąbka tajemnicy, że szykuję się na coś naprawdę wielkiego. Ale póki co cicho sza ;) Czekajcie na wieści.

Miło będzie mi tu Was znowu widzieć.  Trzymajcie się ciepło :*

3 komentarze:

Copyright © Vertigo Art , Blogger