24.11.2014

pierwszy śnieg z Polish Kit Project

Witajcie!

Świąteczne szaleństwo trwa:) Dziś chciałam Wam pokazać kolejną zawieszkę ozdobną mojego autorstwa. Tym razem będzie biało, śnieżnie i brokatowo. Moja własna interpretacja pierwszego śniegu.Wystarczył biały papier wizytówkowy i garść przydasi z najnowszego kitu Once Upon a... Christmas od Polish Kit Project. Tak prezentuje się gotowa świąteczna ozdoba ;)



 I jeszcze kilka zbliżeń:



Dobrej nocy! :)

**************************************************

Zawieszkę zgłaszam na wyzwania:

- wyzwanie "Nadchodzą święta" na Blog Sklep-Ewa









- wyzwanie "Gwiazdy, gwiazdeczki..." w CRAFTfun - brokatowa gwiazda i śnieżynkowe gwiazdki













- wyzwanie "Pierwszy śnieg" na blogu I-Kropki  (biały to chyba raczej pastelowy, prawda? ;])


16 komentarzy:

  1. Super wygląda, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny pomysł! Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny pomysł :) dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftFun :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastic work! Thank you for crafting with I KROPKA!
    Hugs, Veronika

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. wspaniałe to są Twoje kwiatki :) ale mimo wszystko cieszę się ogromnie, że Ci się podobają ;)

      Usuń
  6. Przepiękna zawieszka :) Rewelacyjny pomysł i świetne wykonanie :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo ;) tak kiedyś przypadkiem natrafiłam na taki pomysł i zostały ze mną te zawieszki na dłużej :)

      Usuń

Copyright © Vertigo Art , Blogger