czwartek, 15 stycznia 2015

I'm in heaven!

Witam wszystkich! :)

Za oknem szaro i buro, więc postanowiłam umilić sobie czas i zrobić wcześniejszy prezent urodzinowy dla siostry. Ponieważ uwielbia czytać i jako artystka wiecznie buja z głową w chmurach wymyśliłam, że zrobię dla niej taką oto zakładkę do książek :) Postanowiłam też nadać jej magiczne imię Atlas Chmur. Błękit nieba ma w sobie jakiś czar i magię...


A tu jeszcze kilka zbliżeń: 


Oczywiście na zdjęciach nie udało mi się złapać tego jak się cała skrzy po dodaniu odrobiny brokatowej farbki ... Teraz czekam na reakcję siostry :) Z moich tajnych źródeł wywiadowczych wynika, że paczuszka już dotarła do Gdańska, ale jeszcze nie została otwarta.

Spacerując po blogach innych artystycznych duszyczek natrafiłam na kolorowe wyzwanie u Danutki ;) Tak więc i ja dołączam do zabawy. A z czym mnie kojarzy się błękit? Hmm... Na pewno z letnim niebem, w które uwielbiam się wpatrywać leżąc na trawie no i oczywiście z kochanymi oczami mojego Męża Wspaniałego :*

No i jeszcze banerek:

127 komentarzy:

  1. Cudna jest ta zakładka! :D Wybrałaś piękny kolor, a nazwa inspirowana Atlasem Chmur bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci :) jakoś tak ta nazwa sama do mnie przyszła. a swoją drogą film też m się bardzo podobał.

      Usuń
  2. Witaj Klaudio
    Cieszę się , że zajrzałas na mojego bloga i dołączyłas do Obserwatorów. Z przyjemnością zrobiłam to samo. Sugeruję, abyś gedżet Obserwatorzy przeniosła na górę bloga lub gdziekolwiek wyżej. Nie wszyscy zjerzdżają na sam dół . Trudno go tam odnaleźć.
    Cieszę się również , że dołączyłas do zabawu u Danusi. Mam nadzieję , że zostaniesz w niej na dłużej. Życzę Ci abyś miło spędziła czas w towarzystwie Kolorystek :-)
    A niebieska zakładadeczka jest , śliczna i faktycznie wygląda jak mapa, skojarzyła mi sie z wyspami na błękitnym niebie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi Cię gościć w mych skromnych progach :) trafiłam do Ciebie przypadkiem ale nie żałuję, bo od razu strasznie polubiłam Twoje postowe tasiemce :) no oczywiście o pracach nie mogę zapomnieć, bo też są wspaniałe! :)
      cenną radę wzięłam sobie do serca i zmieniłam trochę układ. dziękuję za sugestię - nie pomyślałam o tym wcześniej. Mam nadzieję świetnie się bawić w waszym gronie Kolorystek :)

      Usuń
  3. świetne mediowe zabawy w kolorze blue :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) jakoś ostatnio mediowanie przypadło mi do gustu, choć jeszcze wciąż odkrywam coś nowego w tym temacie

      Usuń
  4. super wyszła, a te plamki to z pasty strukturalnej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) tak te plamki-chmurki są z ziarnistej pasty strukturalnej, którą udało mi się upolować jakiś czas temu w Lidlu ;)

      Usuń
  5. Bardzo przydatny przedmiot a przy tym uroczy. Od razu chce się czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! :) okazało się, że siostra właśnie potrzebowała czegoś takiego, więc udało mi się trafić w prezent idealny ;)

      Usuń
  6. Zakładka rewelacyjna! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna! ;) Cudowny jest ten głęboki odcień niebieskiego. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) miał wyjść jasny błękit, a wyszedł taki ;)

      Usuń
  8. Super zakładka - przepiękny kolor. pozdrawiam Ulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak miło, że zakładeczka się tak spodobała :) również pozdrawiam!

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) fajnie, że się podoba :)

      Usuń
  10. Cudeńko o bardzo trafnej nazwie: ) rozmarzyłam patrząc w to niebo usłane chmurami : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) ja też się czasem lubię zatracić w błękitnej otchłani ;)

      Usuń
  11. Piękny skrawek nieba z bardzo sympatycznymi chmurkami-ciekawa technika zdobnicza pewnie każdy ucieszłbysię z takiego prezentu więc nie dziwię się siostrze czytelniczce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skrawek nieba dla niepoprawnej marzycielki ;)

      Usuń
  12. Zakładeczka śliczna, chmurki wyglądają jak prosto z nieba, można sobie pobujać w obłokach. Pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę piękna, cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna zakładka, a z tymi chmurkami super:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna zakładka...zachęca, by jak najczęściej sięgać po książkę. Świetnie dobrane sznureczki i nazwa. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mam nadzieję, że będzie jej się czytało jak w niebie :)

      Usuń
  16. Piękna zakładka, bardzo przydatna zwłaszcza dla moli książkowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo ;) oj siostra to totalny mól ;)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) przednia zabawa była z tym mediowaniem ;)

      Usuń
  18. przepiękna jest :D ma w sobie coś magicznego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) oby zostawiła magię w każdej przeczytanej książce :)

      Usuń
  19. Super pomysł, myślę że nie będzie zaskoczeniem ze obdarowana na pewno będzie zauroczona tak osobistym i użytecznym prezentem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) okazało się, że bardzo się jej przydała, bo do tej pory zakładała chusteczką :)

      Usuń
  20. Witam i ja w zabawie,fajnie że się zgłosiłaś.Każda nowa osoba nas cieszy ,każda nowa praca jest zawsze mile widziana.Mam nadzieję ,że pozostaniesz z nami dłużej niż ten jeden raz.
    Przypominam też o przestudiowaniu regulaminu ,aby potem nie było jakiś niespodzianek,że coś nie tak.
    A zakładka jest świetna ,to coś innego,nowego i pięknie wyglądają te wszystkie wysepki pośród niebieskiej wody.
    POzdrawiam cieplutko
    Danutka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję się świetnie z Wami bawić :) regulamin przestudiowany wzdłuż i wszerz :) dziękuję Ci serdecznie za miłe słowa :)

      Usuń
  21. Gdzie się podziały chmurki z bezkresnego nieba, kto je skradł. A nie, przepraszam, Klaudia ofiarowała je swojej siostruni, by nie zapomniała, kartek w książkach się nie zagina, tylko zakładką marzycielki zaznacza.
    Świetna, bardzo oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och jak miło :) mam nadzieję, że wszystkich chmurek nie zabrałam :) a zakładka się baaardzo siostrze przydała:)

      Usuń
  22. Śliczna zakładka! W pięknym kolorze!!! Dla amatora czytania wręcz wymarzony prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj, świetny atlas chmur, lubię takie klimaty:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że trafiłam w gust i upodobania :)

      Usuń
  24. Piękna zakładka,siostra się ucieszy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już się bardzo cieszy z prezentu :)

      Usuń
  25. Piękna zakładka :) Kolorki i chmurki - świetnie to sobie wymyśliłaś :) Taki prezent o coś magicznego :) Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś mnie tak na wielki błękit natchnęło :) również pozdrawiam!

      Usuń
  26. Piękna zakładeczka, w sam raz dla miłośniczki książek. Piękne kolory. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak siostra to pochłaniacz książek ;) dziękuję Ci bardzo za każde pozytywne słowo :)

      Usuń
  27. Bardzo ciekawa zakładka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. sama bym taki z chęcią przygarnęła :)

      Usuń
  29. Przepiękna zakładka! I mówię to jako zapalona czytelniczka i zakładkowiczka ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tym bardziej dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  30. Zakładka świetna , sama bym taką chciala :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) kto wie, może kiedyś będę miała przyjemność Ci taką zrobić :)

      Usuń
  31. Super pomysł ;) myślę, że się będzie podobała ; )) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Super zakładka,taka morska:) Na pewno siostrze będzie się przyjemnie czytało książki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam taką nadzieję :) widzę, że interpretacje zakładki dzielą się na niebiańskie i morskie :)

      Usuń
  33. Fajny pomysł z taką zakładką

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna zakładka,kocham czytać i uwielbiam zakładki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tym milej mi się czyta tak wspaniałe komentarze ;)

      Usuń
  35. Bardzo ciekawa i oryginalna zakładka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. jest niesamowita! :)
    świetny pomysł na chmurki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) pomysł na chmurki jakoś tak przyszedł ni stąd ni zowąd :) puchatości dodała im ziarnista pasta strukturalna ;)

      Usuń
  37. Świetna zakładka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow! Rewelacyjnie prezentuje się ta zakładka- świetnie wszystko razem pokombinowałaś mediowo! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) z tym mediowaniem to faktycznie było sporo kombinowania, bo jakoś kolor nie chciał wyjść taki, jak mi się ubzdurał ;) no ale w końcu się udało ;)

      Usuń
  39. Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie za mega pozytywne słowa :)

      Usuń
  40. Zakładka piękna, świetnie posługujesz się mediami - zazdroszczę bo nie umiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ale jeszcze przede mną sporo nauki w tym temacie - w sumie całkiem niedawno zaczęłam temat mediowania. Jeśli tylko lubisz chlapać i ciapać, mediowanie nie jest wcale takie trudne :)

      Usuń
  41. Wygląda trochę jak mapa jakiegoś archipelagu z okolic równika. Kolor obłędny. Uwielbiam niebieski. Bardzo ładna zakładka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolejna morska interpretacja :) pozdrawiam cieplutko! :)

      Usuń
  42. Świetna mediowa inspiracja, bardzo mi się podoba! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudna zakładka!! z taka to i encyklopedia nie będzie nudna:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Boska jest, można ją podziwiać bez końca!

    OdpowiedzUsuń
  45. Fantastyczny pomysł na zakładkę. teraz zawsze czytając ksiażkę, będziesz sie czuła jak w niebie:)
    Chmurki ekstra :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo dziękuję za udział w moim candy i zapraszam na ogłoszenie wyników 22.01 :)

    OdpowiedzUsuń
  47. rewelacja! chmurki boskie! i to jak sie kolorki mieszają - niebiańsko :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Również lubię czytać i siostra na pewno będzie zachwycona :))

    OdpowiedzUsuń
  49. fajne te kleksowate chmurki :-)

    a z Atlasem Chmur mam jakieś dziwne skojarzenia... bo 3x podchodziłam do tego filmu i nigdy go nie skończyłam, chyba niezbyt uwaznie oglądałam, bo nic nie skapowałam ;-D

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękna zakładka, magiczna będzie cudownym prezentem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Witam ... śliczna pełna uroku zakładka podobają mi się te chmurki i sznureczki ... praca super . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale fajna zakładka! Takie rzeczy lubię - piękne i zarazem przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Witaj Klaudio:)
    Piękną zakładeczkę zrobiłaś dla siostry:) Śliczny jest ten niebieski kolorek, a chmurki są świetnie wykonana. Pomysł fantastyczny na taką oryginalną zakładeczkę.
    Pozdrawiam serdecznie:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  54. Spoglądając na ta zakładkę mam wrażenie ,że chmurki zaraz odpłyną po niebie , piękna praca .

    OdpowiedzUsuń
  55. Super zakładka :) Bardzo podobają mi się te skrzące ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne rzeczy robisz, a zakładka niebiańska. Pozdrawiam. Magda

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne rzeczy robisz, a zakładka niebiańska. Pozdrawiam. Magda

    OdpowiedzUsuń
  58. Przeurocza zakładeczka :)
    Pozdrawiam miło :)***

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękna i bardzo efektowna zakładka! Bardzo mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo mi sie podoba . Zakładka piękna . Po prostu wyjatkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudna zakładka, boskie te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  62. Nazwa idealnie dobrana. zakładką bym nie pogardziła:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  63. Fantastyczna zakładka:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękna zakładka :) Śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczna ta Twoja zakładka, jakaś taka magiczna:) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  66. Niebiańska zakładka, w bardzo ładnych barwach :))

    OdpowiedzUsuń
  67. Ale masz piękne prace.Takie oryginalne.Zostaje u Ciebie z przyjemnością i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  68. śliczna zakładka, jak i pozostałe prace:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Patrząc na Twoją uroczą zakładkę olśniło mnie jak zrobić fakturę na moim manekinie! Super, dzięki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetna :) Chmurki wyszły super :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Rewelacyjna mediowa zakładka!

    OdpowiedzUsuń
  72. "Atlas chmur" - bardzo magiczna dla mnie książka i magiczna muzyka z filmu. Twoja zakładka też ma coś w sobie, śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  73. WOW! Piękna zakładka i wygląda magicznie po prostu. Jestem zachwycona.

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  74. naprawdę świetna, niby w jednym kolorze
    a dużo się dzieje
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń