15.11.2014

white (& black) christmas

Witajcie!

Sezon świąteczny uważam za otwarty! Również i u mnie ruszyły pełną parą przygotowania do świąt. Z tej okazji chciałabym pokazać Wam jedną z pierwszych tegorocznych kartek świątecznych. Trochę odbiega od tych tradycyjnych, ponieważ zdecydowałam się na użycie tylko dwóch kolorów - białego i czarnego. Na początku trochę mnie zastanawiał efekt końcowy, ale wszytko pięknie się zgrało :)

Śnieg "zrobiony" jest z gesso, białego SPLASH-a! i brokatowej farbki, więc skrzy się jak prawdziwy:) Dodałam jeszcze kilka perełek (na gałązkach) i pereł w płynie i całość gotowa. I tym razem dodatki z kitów od Polish Kit Project przydały się bardzo (biały SPLASH! i perełki).

A oto moja śnieżna kraina.


Pozdrawiam! :*

*************************************************************
Zimową kartkę zgłaszam na wyzwania:

- wyzwanie #48 w Craft-Szafie "Coś miękkiego" - miękki śnieżny puch ;)








- ekspresowe urodzinowe wyzwanie czarno-białe w Rapakivi












10 komentarzy:

  1. Świetna kartka, koty dają charakter :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) trzeba było jakoś tę biel przełamać :)

      Usuń
  2. kociaki na śniegu! łapki im zmarzną :-)

    urzekła mnie ta ścieżka w "śniegu"

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna karteczka, prosta aczkolwiek bardzo pomysłowa i pełna uroku. Dzięki za udział w wyzwaniu na blogu Craft Szafa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że obdarowanej się podobała :)

      Usuń
  5. Swietna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Vertigo Art , Blogger