16.10.2014

shabby kit

Przyznaję się bez bicia, strasznie spodobało mi się robienie LO-sów. Na koncie mam już trzy :) I ten właśnie trzeci dziś chcę Wam pokazać. Drugi zostawiłam na potem :p  Zauroczył mnie październikowy kit Fleeting Moments od PKP. No cudeńko po prostu :) Chodziło za mną zrobienie czegoś w stylu shabby chic, a kit strasznie mi pasował do takiego stylu. Tak więc powstało shabby-LO. Nie zabrakło również elementów z poprzedniego kitu Autumn Stories. A całość prezentuje się tak:



*************************************
Pracę zgłaszam na wyzwania:

- Craftowy Ogródek - wyzwanie mixed-mediowe (gesso, pasta strukturalna, farbki akrylowe, SPLASH!, tusze, farby akwarelowe)










- Skarbnica Pomysłów - wyzwanie na bogato


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Vertigo Art , Blogger