13.05.2014

zaległości

Trochę dawno mnie tu nie było. Nawet nie zdawałam sobie sprawy, że ten czas aż tak szybko uciekł. Jednak pomimo tego, że nie miałam kiedy usiąść i coś napisać udało się zrealizować kilka kartkowych zamówień. Jedno z ostatnich powędruje na 22 urodziny. Garniaczek został "uszyty" z papieru z kolekcji Piątek 13, do tego trochę taśmy dekoracyjnej i gotowe!
Postanowiłam też spróbować swoich sił w wyzwaniach. Tak więc zgłaszam swoją pracę do SZMEK-owego wyzwania z numerem oraz wyzwania 4 kółka Galerii Rae.





14 komentarzy:

  1. Cudne cudności:) miło że wróciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* mam nadzieję, że już na dobre udało mi się wrócić :)

      Usuń
  2. Super karteczka, skrojona na miarę. :)
    Dziękuję za udział w zabawie w Galerii Rae :)

    OdpowiedzUsuń
  3. krawat mnie rozwalił - z czego jest zrobiony ? pozdrawiam Ki DT Galerii Rae :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi:) a krawat zrobiony jest z najzwyklejszej w świecie satynowej wstążeczki.

      Usuń
  4. fajna koszula ;-)
    ps. dzięki za zabawę z Galerią Rae

    OdpowiedzUsuń
  5. garniaczek wyszedł super :))) dziękujemy za udział w wyzwaniu SZMEKa :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Męskie kartki to zawsze wyzwanie, tu nie wystarczy poprzyklejać kwiatki, a ta kartka ma styl, pomysł i świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Vertigo Art , Blogger